GALITA

משלוחים והחזרות

משלוחים:

  • שליח עד הבית - משלוח חינם מעל 199 ש"ח
  • שליח עד הבית - 15 ש"ח בקנייה עד 199 ש"ח


המשלוחים מתבצעים על ידי שירות המשלוחים מטעם החברה והם תוך יום עסקים 1 מרגע ההזמנה.
יום עסקים הינו עד השעה 16:00. 
בישובים מרוחקים זמני האספקה הם 3-5 ימי עסקים
לרשימת היישובים לחצי כאן>>

ביטול עסקה הרכישה והחזר כספי:

  1. הלקוחה רשאית לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינו או להחליפו כמגד מוצר נגדי לפי המפורט להלן:
    הלקוחה רשאית לבטל את העסקה בתוך 21 ימי עסקים למעט מחלקת ה SALE בה ביטול עסקה בתוך 10 ימי עסקים ממועד ההזמנה ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית.
    במקרים של הנחות סוף עונה ביטול עסקה תקף ל 10 ימי עסקים ממועד ההזמנה. 
    החזר כספי יינתן על פי החוק ובעבור פריט מעל 50 ₪, בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה ופחות 5% עמלת ביטול כחוק.
    במקרים של פריטים מתחת ל 50 ש"ח יינתן זיכוי למימוש באתר הבית או במקרה של החזרת הפריט לאחת מחנויות הרשת יינתן זיכוי למימוש בחנוית הרשת.

המוצר צריך להגיע אל המשרדי החברה באחת מהאופציות הבאות:

א.       המוצר ייאסף מבית הלקוחה ע"י שליח מטעם חברת השליחויות של החברה
          ויתבצע חיוב של 15 ש"ח בכרטיס אשראי 

ב.       הלקוחה תשיב את הפריטים לאחת מחנויות הרשת.

הזיכוי בכרטיס האשראי יתבצע לאחר שהמוצר יגיע למשרדי החברה. יש לוודא כי המוצר אינו היה בשימוש והתווית המקורית והאזיקון מחוברים אליו.
 במקרה של נעליים יש להחזיר באריזה המקורית.
זיכוי או החלפת פריט במבצעי סוף עונה יבוצע עד 10 ימים מיום ביצוע העסקה.

* החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה.
* ההחזר יבוצע בתנאי העסקה – עסקה בתשלום אחד תזכה את הלקוחה בתשלום אחד ועסקת תשלומים תזכה את   
   הלקוחה במספר תשלומים כפי שבוצעה העסקה
* לא ניתן לבטל עסקת דיירקט ולכן הזיכוי הכספי במקרה זה יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הלקוחה תוך 14 ימי עסקים  
  מרגע קבלת המוצר למשרדי החברה.
* לא ניתן לזכות פריט שנרכש כחלק מחליפה שלמה.
* בהתאם להנחיות משרד הבריאות – אין החזרה או החלפה לפרטי הלבשה תחתונה, גרביים, גרביונים ובגדי ים.

ביטול עסקת הרכישה על ידי החברה:
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת את הפעילות באתר או לבטל עסקת רכישה שביצעה הלקוחה באם חלים המקרים הבאים:

ג.        התברר כי הפריט אזל מהמלאי לאחר ביצוע הרכישה

ד.        פרטי המשתמש או פרטי התשלום אינם נכונים

ה.       הלקוחה פעלה בניגוד לתקנון זה

ו.         בכל מקרה ובו בשל "כוח עליון" לא יכולה החברה לספק את המוצר לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת הטלפונים או אירוע בטחוני.

החלפת מוצר:  


החלפה תתאפשר רק במקרה של החלפה לאותו הדגם בשינוי צבע או מידה.
החלפה תתבצע ע"י שליח בעלות של 15 ש"ח מצד הלקוחה.
ניתן לבצע החלפה/ קבלת זיכוי בכל אחת מחנויות הרשת ללא עלות.

במוצרי מבצע החלפה עד 10 ימי עסקים.

יש לוודא כי הפריט אינו לבוש ובמצב תקין כאשר התגית המקורית והאזיקון מחוברים אליו.

  טוען...