GALITA
.

משלוחים והחזרות

משלוח עד הבית

משלוח חינם בקנייה מעל 199 ש"ח
משלוח מתחת ל 199 ש"ח - בעלות של 15 ש"ח

הזמנות עד השעה 16:00 ביום עסקים יסופקו ללקוחה עד 5 ימי עסקים על ידי חברת המשלוחים לכתובת הרשומה בהזמנה בכל הערים הגדולות.
שעות פעילות שירות המשלוחים 08:00-20:00.
הודעת SMS מטעם חברת המשלוחים תשלח ללקוחה ביום המסירה.
הזמנות שיתבצעו ביום חמישי החל משעה 16:00 ועד מוצ"ש  ייחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.

ביישובים קטנים, קיבוצים, מושבים ובישובים מרוחקים זמני האספקה הם 5-8 ימי עסקים 
לרשימת היישובים לחצי כאן>>

משלוח SAME DAY 

משלוח חינם בקנייה מעל 199 ש"ח
משלוח מתחת ל 199 ש"ח - בעלות של 15 ש"ח

תקף לכתובות בגוש דן בלבד:

תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה, גבעת שמואל, בת ים, חולון, אזור, ראשון לציון, בית דגן, באר יעקב, כפר סבא, רעננה, הוד השרון,
כפר שמריהו, רישפון, גבעת ח"ן, קריית אונו, גני תקווה, כפר מעש, גת רימון, כפר אז"ר, סביון, מגשימים, יהוד, אור יהודה,רחובות, נס ציונה, רמלה, לוד 

שעות המסירה בין 18:00-21:30
בימי עסקים א'-ה' בלבד
מומלץ להזין כתובת בה נמצאים בשעות הללו.
תקף להזמנות שנכנסות עד השעה 16:00 ביום העסקים. 
הזמנות לאחר השעה 16:00 יגיעו ביום העסקים הבא.

איסוף מסניף

איסוף מסניף הינו ללא עלות. ניתן לאסוף מכל אחד מסניפי רשת GALITA ברחבי הארץ.
המשלוח יגיע לסניף עד 5 ימי עסקים מיום ההזמנה.
נציגת GALITA תיצור  קשר ביום הגעת המשלוח לחנות.

ימי עסקים הינם ימי א-ה ללא ערבי חג, חגים וימי שבתון.

ביטול עסקה הרכישה והחזר כספי:

  1. הלקוחה רשאית לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינו או להחליפו כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן:
    ביטול עסקה בתקופת זמן של שעה אחת ממועד ההזמנה תעשה דרך פנייה טלפונית אל שירות הלקוחות של האתר בטלפון 03-6865575 במקרה כזה תהייה זכאית הלקוחה לקבל החזר מלא לרבות עלות משלוח.
    ביטול עסקה לאחר קבלת המשלוח אצל הלקוחה שלא עקב מוצר פגום/אי התאמה - הלקוחה רשאית לבטל את העסקה בתוך 14 יום ממועד קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית. ביטול העסקה יבוצע על ידי השבת הפריט/ים באחת משתי הדרכים:

א.       איסוף על ידי שליח מטעם החברה בעלות של 15 ש"ח - יש לתאם הזמנת איסוף אל מול שירות הלקוחות 03-6865575
ב.      החזרה דרך אחת מחנויות הרשת - ניתן לגשת לכל אחד מהסניפים ולבצע החזרה אל שירות הלקוחות ללא עלות בצירוף חשבונית. לרשימת הסניפים>>

בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה ופחות 5% עמלת ביטול כחוק.
במקרה של פריט פגום/ אי התאמה הלקוחה זכאית להחזר כספי מלא בכל סכום שהוא (כולל עלות משלוח במקרה והייתה) וללא עמלת ביטול כחוק.

הזיכוי בכרטיס האשראי/זיכוי לאתר יתבצע עד 14 ימי עסקים מאיסוף החבילה/השארת הפריט בחנות.
יש לוודא כי המוצר אינו היה בשימוש והתווית המקורית והאזיקון מחוברים אליו.במקרה של נעליים יש להחזיר באריזה המקורית.


* החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה.
* ההחזר יבוצע בתנאי העסקה – עסקה בתשלום אחד תזכה את הלקוחה בתשלום אחד ועסקת תשלומים תזכה את   
   הלקוחה במספר תשלומים כפי שבוצעה העסקה
* לא ניתן לבטל עסקת דיירקט ולכן הזיכוי הכספי במקרה זה יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הלקוחה תוך 14 ימי עסקים  
  מרגע איסוף החבילה\השארת החבילה בסניפי הרשת.
* לא ניתן לזכות פריט שנרכש כחלק מחליפה שלמה.
* בהתאם להנחיות משרד הבריאות – אין החזרה או החלפה לפרטי הלבשה תחתונה, גרביים, גרביונים ובגדי ים.

  1. אדם עם מוגבלות, כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, רשאי לבטל עסקה שביצע בתוך 4 חודשים ממועד קבלת הטובין, בכפוף לקיום שיחה בין החברה לבינו (בכלל זה גם שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).
    החברה תהא רשאית לבקש הצגת העתק תעודה מתאימה המעידה כי הצרכן הינו אדם עם מוגבלות. האמור לעיל יחול אף לגבי "אזרח וותיק" ו/או "עולה חדש", כהגדרתם בחוק". 

ביטול עסקת הרכישה על ידי החברה:
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת את הפעילות באתר או לבטל עסקת רכישה שביצעה הלקוחה באם חלים המקרים הבאים:

ג.        התברר כי הפריט אזל מהמלאי לאחר ביצוע הרכישה

ד.        פרטי המשתמש או פרטי התשלום אינם נכונים

ה.       הלקוחה פעלה בניגוד לתקנון זה

ו.         בכל מקרה ובו בשל "כוח עליון" לא יכולה החברה לספק את המוצר לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת הטלפונים או אירוע בטחוני.

החלפת מוצר:  


החלפה תתאפשר רק במקרה של החלפה לאותו הדגם בשינוי צבע או מידה.
החלפה תתבצע ע"י שליח בעלות של 15 ש"ח מצד הלקוחה.
ניתן לבצע החלפה/ קבלת זיכוי בכל אחת מחנויות הרשת ללא עלות.

יש לוודא כי הפריט אינו לבוש ובמצב תקין כאשר התגית המקורית והאזיקון מחוברים אליו.

נשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה, בירור ויידוע לגבי החזרה או החלפה.
ניתן לפנות אלינו בכל אחד מהאמצעים הבאים:

* טלפון של שירות הלקוחות: 03-6865575
*  דוא"ל: [email protected] 
* באתר האינטרנט שלנו דרך טופס יצירת קשר>>

  טוען...